საბუნებისმეტყველო განათლების კვლევითი ცენტრი SALiS
  • მთავარი
  • ჩვენს შესახებ
  • კვლევები
  • პროექტები
  • პუბლიკაციები
  • ღონისძიებები
    • კონფერენციები
    • სემინარები
    • ტრენინგები
    • ფესტივალები
    • ვებინარები
  • ფოტო გალერეა
  • კონტაქტი

მოსწავლეთა ლაბორატორია ფიზიკაში

მოსწავლეთა ლაბორატორია

 

მოსწავლეთა ლაბორატორია ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში 

ფიზიკა

საბაზო და საშუალო საფეხური

 

ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის საბუნებისმეტყველო განათლების კვლევითი ცენტრი SALiS აგრძელებს მოსწავლეთა ლაბორატორიების პროექტს.

საქართველოს საჯარო და კერძო სკოლებიდან ვიწვევთ მე – 9 -12 კლასის მოსწავლეებს და მათი ფიზიკის მასწავლებლებს, რომელებიც ჩაატარებენ კვლევით აქტივობებს ფიზიკაში ილიაუნის SALiS ლაბორატორიაში.

ლაბორატორიები ჩატარდება პარასკევობით, 12.00 საათიდან, ხანგრძლივობა – 2 საათი.

კვლევითი ექსპერიმენტების თემატიკა:  ხახუნის ძალა; სითბო, ნივთიერების კუთრი სითბოტევადობა; მათემატიკური ქანქარა.

მისამართი: გიორგი წერეთლის #1, ილიას უნივერსიტეტის G კორპუსი, მე-5 სართული, საბუნებისმეტყველო განათლების კვლევითი ცენტრის SALiS ლაბორატორია.

 

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, მოსწავლეთა ტრანსპორტირებას უნივერსიტეტში და უკან სკოლა უზრუნველყოფს.

 

მსურველებს გთხოვთ, შეავსოთ განაცხადი შემდეგ ბმულზე:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf3VvkMXswhePUwDtH6WJIxk6UZBhYAxiGgQuHQ81eHSQeKlQ/viewform

 

ლაბორატორიაში მოწვეული  იქნებიან სკოლები, რომელებიც  ჩვენგან მიიღებენ დასტურს და დამატებით შეტყობინებას. 

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ერთი ვიზიტისას მონაწილეთა რაოდენობა შეზღუდულია – ერთდროულად მხოლოდ 15 მოსწავლესთან შეგვიძლია მუშაობა კვლევით ექსპერიმენტებზე.

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვწერეთ : salis@iliauni.edu.ge

 

მოსწავლეთა ლაბორატორია დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეებისთვის კონკურსი დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლებისთვის

Related Posts

61447575_10219174756703524_6367749320850014208_n

მოსწავლეთა ლაბორატორია

მოსწავლეთა ლაბორატორია დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეებისთვის

საბუნებისმეტყველო განათლების კვლევითი ცენტრი SALiS
საბუნებისმეტყველო განათლების კვლევითი ცენტრი SALiS 2015

საიტი დამზადებულია ილიას სახლემწიფო უნივერსიტეტის საინფორმაციო ტექნოლოგიების სამსახურის მიერ