salis.iliauni.edu.ge
  • მთავარი
  • ჩვენს შესახებ
  • კვლევები
  • პროექტები
  • პუბლიკაციები
  • ღონისძიებები
    • კონფერენციები
    • სემინარები
    • ტრენინგები
    • ფესტივალები
    • ვებინარები
  • ფოტო გალერეა
  • კონტაქტი

ვორკშოპი საბუნებისმეტყველო საგნების მასწავლებლებისთვის

Science on Stage საქართველო, სიახლე

2017 წლის 11 ნოემბერს საბუნებისმეტყველო განათლების კვლევითი ცენტრის SALiS ლაბორატორიაში გაიმართა ვორკშოპი „იაფი ტექნოლოგიების გამოყენება საბუნებისმეტყველო გაკვეთილებზე“, რომელიც საბუნებისმეტყველო საგნების მასწავლებელთა ევროპული პლატფორმის – Science on Stage-ის (http://www.science-on-stage.eu/) ფარგლებში იყო ორგანიზებული. ვორკშოპს, რომელშიც საბუნებისმეტყველო საგნების 25 მასწავლებელი მონაწილეობდა საქართველოს სხვადასხვა რეგიონიდან, უძღვებოდნენ მასწავლებელთა ქსელის SALiS ის წევრები ნინო სააკაშვილი და თამარ დობორჯგინიძე. მათ მასწავლებლებს გაუზიარეს Science on Stage ფესტივალის (http://www.science-on-stage.eu/page/display/4/88/0/festival-2017) გამოცდილება. ეს ფესტივალი ა.წ. 29 ივნისიდან 2 ივლისამდე გაიმართა უნგრეთის ქალაქ დებრეცენში. საქართველოს გუნდი ფესტივალში პირველად მონაწილეობდა. ილიას უნივერსიტეტის საბუნებისმეტყველო განათლების კვლევითი ცენტრი Science on Stageიის ოფიციალური წარმომადგენელია საქართველოში (http://www.science-on-stage.eu/page/display/2/2/2106/GE/Georgia).

იხილეთ ფოტოები

პროფესორ ფრანც რაუხის ვიზიტი საბუნებისმეტყველო განათლების კვლევით ცენტრში ვორქშოფი ”იაფი ტექნოლოგიების გამოყენება საბუნებისმეტყველო გაკვეთილებზე” – II

Related Posts

356811987_643332214497411_5134097747159696276_n

Science on Stage საქართველო, სიახლე

მესამე ეროვნული ფესტივალი „მეცნიერება მთავარ როლში“

ibm-quantum-system-one_ces-2020_credit_ibm

Science on Stage საქართველო, სიახლე

საერთაშორისო პროექტი საბაზო და საშუალო საფეხურის მასწავლებლებისთვის – “კვანტური კომპიუტინგი (გამოთვლები) STEM განათლებაში”

ISU_7734

Science on Stage საქართველო, სიახლე

ვორქშოპი საბუნებისმეტყველო საგნების მასწავლებლებისთვის

salis.iliauni.edu.ge
საბუნებისმეტყველო განათლების კვლევითი ცენტრი SALiS 2015

საიტი დამზადებულია ილიას სახლემწიფო უნივერსიტეტის საინფორმაციო ტექნოლოგიების სამსახურის მიერ